Deklaracja dostępności dotyczy strony https://fundacjaaprobata.ippez.pl/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Brak odpowiedniej struktury odnośników.
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
- Brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.
Nadmierne koszty
- Poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Jolanta Fień – mejlowo biuro@fundacjaaprobata.org.pl lub telefonicznie 605 638 882.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Jolanta Fień- prezes zarządu,
- Adres: ul. Boh. Westerplatte 3/35, 35-040 Rzeszów,
- mejl: biuro@fundacjaaprobata.org.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Siedziba Fundacji,, APROBATA”
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
- Parking jest bezpłatny dla osób posiadających kartę parkingową.
-
Przed budynkiem bloku znajduje się parkin przeznaczony dla jego mieszkańców.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
- Zapewniamy wodę dla zwierzaka.
Wejście do budynku
-
Chodnik wyłożony jest kostką brukową. Przy drzwiach wejściowych jest jeden schodek ok. 5 centymetrów.
Skorzystaj z domofonu przy drzwiach. - Przy schodach znajduje się poręcz.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
-
Nie mamy wejścia, przez które może się dostać do budynku osoba na wózku. W szczególnych sytuacjach możemy spotkać się w innym wyznaczonym miejscu. W tym celu proszę zadzwonić z wyprzedzeniem przynajmniej 24 godziny przed planowanym spotkaniem na numer telefonu 605 638 882 (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-14:00).
Przestrzeń za wejściem
-
Za drzwiami wejściowymi są drugie drzwi, które należy otworzyć samodzielnie. Po wejściu na klatkę schodową po prawej strony znajduje się poręcz. Siedziba Fundacji znajduje się na 2 piętrze po prawej stronie od schodów.
- Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
Ciągi poziome
- Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
- Wszystkie korytarze są niedostępne dla osób na wózkach.
Ciągi pionowe
- Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Schody
- Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
Pomieszczenia
- Pomieszczenia nie są dostępne dla osób na wózkach.